W imprezie uczestniczyli zaproszeni goście - nasi klienci, przedstawiciele firm oraz instytucji kultury, a także nasi użytkownicy i miłośnicy BiałystokOnline.
- To dla mnie wyjątkowy dzień. 15 lat temu uruchomiłem BiałystokOnline - mówił ze sceny Artur Gawryluk, właściciel i pomysłodawca portalu.
Wspominał, że w tamtych czasach informacje przekazywane były głównie za pośrednictwem telefonu. Wpadł wtedy na pomysł, by założyć stronę z informacjami dla białostoczan.
- Dziś BiałystokOnline jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Białymstoku. Mamy wielu naśladowców, a także lojalnych klientów. Naszą stronę czyta więcej osób, niż jest mieszkańców Białegostoku - podkreślał Artur Gawryluk.
Przez 15 lat na BiałystokOnline uruchomiono 8600 kampanii reklamowych, zamieszczono 5 mln ogłoszeń (ktoś nawet chciał sprzedać swoją żonę!), pojawiło się prawie 100 tys. informacji o wydarzeniach kulturalnych, objęliśmy patronatem medialnym 3559 wydarzeń. Nasza redakcja napisała 40 tys. artykułów, a pracownicy Biura Reklamy przejechali 800 tys. km jeżdżąc do klientów. BiałystokOnline obecnie tworzy 30 osób.
Wczorajszy wieczór był okazją do spotkania z naszymi klientami, często wieloletnimi, oraz współpracującymi firmami i instytucjami - przedstawicielom kilkunastu z nich przyznaliśmy wyróżnienia.
Wszyscy, którzy zjawili się wczoraj w Zmianie Klimatu, mogli liczyć na dobrą zabawę. Muzykę zapewnili DJ Blade, DJ Johnny Uraner oraz DJ Lou Badgers. Imprezę poprowadził Maciek Bukłaga z kabaretu Inaczej. Nie zabrakło konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Można było także zrobić sobie zdjęcie w fotobudce w retro busie i na specjalnie przygotowanej ściance. Na wszystkich czekał ogromny tort.
Partnerami imprezy byli: Laserland, Pruszynka i Nocne Pieczenie Marty M., zaś sponsorami konkursów byli: Laserland, wypożyczalnia samochodów east rent, Studio Tatuażu 7 Kropli Tuszu, AutoKlinika DetailKing, Instytut Zdrowia i Urody Yasumi, Lilou, Gabinet Odnowy Biologicznej Renata Rytel, Koszulkowo.com, Hotel Mikołajki*****, Powersquash i BiałystokOnline. Wsparcie techniczne i oświetlenie zapewnił Brandiv.
anna.d@bialystokonline.pl