Podczas ostatniego przed wakacjami pokazu, zorganizowanego przez działający przy Białostockim Ośrodku Kultury DKF "GAG", zaprezentowane zostaną najlepsze reklamy świata z kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku.
Fot: materiały organizatora
Amerykański Film Reklamowy to już dwudziesta trzecia taśma pokazująca wybitne dokonania artystyczne w amerykańskiej reklamie. W tym roku największe uznanie ponad 400-osobowego jury zyskał film "Podział epicki", reklamujący ciężarówki Volvo, przygotowany przez agencję Forsman & Bodenfors i wyreżyserowany przez Andreasa Nilssona z Folke Film. Najlepszą kampanią okazała się kampania Old Spice. Wyróżnienie kuratora pokazu otrzymał film "Spójrz do wnętrza".
Pokaz we wtorek (23 czerwca) o godz. 20.30.
Mamy bilety: Konkurs
Szczegóły: Amerykański Film Reklamowy w Forum
Anna Dycha
anna.d@bialystokonline.pl
anna.d@bialystokonline.pl