Polregio w ostatnich miesiącach prowadzi dość intensywną kampanię zachęcającą do korzystania ze swoich usług. Otwarto też nowe połączenia i zmodernizowano tabor. W środę (4.07) pociągiem podróżował 40-milionowy pasażer w tym roku.
- Spółka zmienia się i dokładamy wysiłków, aby beneficjentem tych zmian byli nasi pasażerowie. Jesteśmy zupełnie innym przewoźnikiem niż jeszcze przed 2016 rokiem, przed wejściem do Grupy ARP. Tylko w tym roku wprowadziliśmy kolejne zmodernizowane pojazdy ED72 po przełomowej modernizacji. Wymieniliśmy mundury obsługi pociągów i pracowników kas biletowych, prowadzimy przetarg na nowy system sprzedaży i aplikację Polregio, w sierpniu wprowadzimy nowe terminale mobilne z możliwością płatności kartą, rozbudowujemy inne kanały sprzedaży – przypomina Krzysztof Zgorzelski, prezes Przewozów Regionalnych.
Spółka Polregio planuje w najbliższym czasie kolejne inwestycje. Ma zamiar stworzyć nowoczesne centra szkoleniowe oraz złożyła wniosek o otwarty dostęp do kilkunastu tras międzywojewódzkich.
Każdego dnia pod marką Polregio wyrusza około 1800 pociągów w całym kraju.
justyna.f@bialystokonline.pl