Auta na żyletki
Urząd Miejski w Białymstoku ogłasza pierwszą licytację publiczną na sprzedaż pojazdów wycofanych z eksploatacji. Licytacja obejmuje trzy pojazdy, które znajdują się na strzeżonym parkingu w miejscowości Kolonia Koplany, niedaleko Białegostoku. Przedmiotem sprzedaży są następujące pojazdy: Żuk, Audi A3 oraz Ford Mondeo. Wartość rynkowa wszystkich pojazdów została ustalona na 2.800,00 zł brutto, co odpowiada wartości złomu, a wartość netto wynosi 2.276,42 zł po odliczeniu podatku VAT (23%).
Cena wywoławcza licytacji została ustalona na poziomie 2100 zł brutto, co stanowi 3/4 wartości szacunkowej. Oględziny pojazdów oraz zapoznanie się z ich szczegółową wyceną, wykonaną przez rzeczoznawcę, odbędą się w dniach 16 i 17 grudnia 2024 roku w godzinach od 10:00 do 13:00 na parkingu w Kolonii Koplany. Wszystkie szczegóły dotyczące przedmiotów sprzedaży można uzyskać pod numerem telefonu 85 879 7210 lub 500 043 906, kontaktując się z Dariuszem Sobocińskim, kierownikiem Referatu Utrzymania Czystości i Porządku w Departamencie Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Ogłoszenie zostało opublikowane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, a także na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Kiedy odbędzie się licytacja?
Licytacja odbędzie się 18 grudnia 2024 roku o godzinie 10:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. Kamiennej 17, w sali 008. Aby wziąć udział w licytacji, należy spełnić określone warunki. Licytacja zostanie uznana za niedoszłą do skutku, jeśli nie wezmą w niej udziału co najmniej dwie osoby lub jeśli żaden z uczestników nie zaoferuje ceny wywoławczej. Po udzieleniu przybicia, nabywca zobowiązany jest do natychmiastowej wpłaty przynajmniej ceny wywoławczej przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Białymstoku, a resztę kwoty należy uregulować do godziny 12:00 następnego dnia roboczego. W przypadku, gdy nabywca nie zapłaci reszty ceny w terminie, traci prawo do zakupu i nie otrzymuje zwrotu wpłaconej kwoty.
Osoba, która zaoferuje najwyższą cenę i uiści całą należność w terminie, stanie się właścicielem pojazdów. Potwierdzeniem prawa własności będzie faktura wystawiona przez Urząd Miejski. Zastrzega się jednak możliwość unieważnienia licytacji w całości lub części bez podania przyczyn. Pojazdy zostaną wydane nabywcy niezwłocznie po uregulowaniu należności i przedstawieniu dowodu wpłaty. Nabywca będzie zobowiązany do odbioru pojazdów w ciągu 5 dni od wygrania licytacji oraz do poniesienia kosztów związanych z ich odbiorem i dostarczeniem zaświadczeń o demontażu. Licytacja skierowana jest do przedsiębiorców prowadzących stacje demontażu lub punkty zbierania pojazdów. Nabywca musi dostarczyć wymagane zaświadczenia o demontażu w terminie do dwóch miesięcy od daty zakupu pojazdów.
24@bialystokonline.pl