Propozycje mogą nadsyłać wszyscy pełnoletni mieszkańcy regionu. Wystarczy ciekawy pomysł i chęć jego realizacji. Chodzi o to, by inicjatywy aktywizowały lokalną społeczność. Pomysłodawca akcji, Kompania Piwowarska podkreśla, że w tym regionie drzemie potencjał - wiele osób ma ciekawe pomysły, dusze społecznika i chce angażować się w akcję.
Podobnie jak w latach ubiegłych, projekty można nadsyłać w czterech kategoriach: "Akcje społeczne" (inicjatywy skierowane do lokalnej społeczności), "Kultura" (wydarzenia z kulturą w roli głównej), "Akademicki Białystok" (obejmuje wydarzenia skierowane do studentów), "Sport" (wydarzenia sportowe). Autorzy najciekawszych będą mogli je zrealizować. Żubr ma do rozdysponowania w sumie 100 tys. złotych. Na pomysły czeka do 9 stycznia. Zwycięskie inicjatywy poznamy w lutym.
Szczegóły są dostępne na stronie www.budzipodlasie.pl.