Piwo Klubowe jest piątym z kolei produktem spożywczym, który będzie można dostać w sklepach. Wcześniej na rynek został wprowadzony napój energetyczny "Jaga Energy Drink", woda "Jaga Sport Water", szampan bezalkoholowy dla dzieci "Jaga Bąbel", oraz napój izotoniczny "Jaga Isoactive".
Dzięki współpracy z firmą Blue Lemon na półki trafi żółto-czerwone piwo klubowe. Jak podaje oficjalna strona klubu, warzony przez browar Sulimar nowy "jagielloński" trunek jest piwem dolnej fermentacji, filtrowanym i pasteryzowanym.
- Cieszymy się, że wprowadzone dotychczas produkty spotkały się z pozytywnym odbiorem. Świadomi faktu, że sektor piw ciągle się rozwija, odpowiadamy na potrzeby rynku i wierzymy, że nasi pełnoletni kibice będą z tego powodu zadowoleni. Mamy nadzieję, że piwo Klubowe przypadnie do gustu miłośnikom złotego trunku. Postaramy się jeszcze niejednokrotnie pozytywnie zaskoczyć. Jednocześnie dziękujemy kibicom, którzy sięgają po nasze produkty, bo kupując je, wspierają klub - mówi Agnieszka Klim, dyrektor ds. marketingu Jagiellonii.
24@bialystokonline.pl