II Ogólnospożywcze Targi Grupy Chorten są organizowane z dużym rozmachem. Pojawi się na nich ponad 120 wystawców, nie tylko z Polski.
Podczas wydarzenia, w którym udział wezmą samorządowcy, przedsiębiorcy i eksperci, odbędzie się debata dotycząca wspierania polskiego handlu. Zaplanowano też kilka dodatkowych atrakcji, jak np. obecność mistrzyni świata w boksie zawodowym Agnieszki Rylik i aktora Mikołaja Krawczyka z kampanią Pomaganie Jest Trendy.
Targi odbędą się na stadionie miejskim w Białymstoku. Pojawią się na nich m.in. producenci wędlin, soków, wód mineralnych i napojów, w tym także piwa i mocniejszych alkoholi, pieczywa, produktów mlecznych, przetworów rybnych, słodyczy i wielu innych. Wśród znanych marek można będzie zobaczyć Kompanię Piwowarską, Mlekovitę, Nestlé Polska, JBB, Sokołów, Tchibo, Wawel, Krynkę, Prymat, Hoop czy PSS Społem Białystok.
- Nasze targi to spotkanie ludzi handlu i producentów, możliwość poznania szerokiej oferty kluczowych firm, z którymi współpracujemy i nawiązania bezpośrednich kontaktów, co w biznesie jest bardzo istotne. W tym roku targi organizujemy z jeszcze większym rozmachem, niż w pierwszej edycji i liczymy, że impreza stanie się już cyklicznym ważnym wydarzeniem dla branży spożywczej – podkreśla Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.
Wystawcy, tak jak w poprzedniej edycji, przygotowali dla uczestników degustacje swoich produktów.
justyna.f@bialystokonline.pl