Największy polski przewoźnik kolejowy - Przewozy Regionalne - przekształca się w Polregio. Zmiana dotyczy nie tylko nazwy, ale także logo (nawiązujące do resoru koła wagonu połączonego z symbolicznym przedstawieniem orła) i barw firmowych (szarość, pomarańcz i czerwień). Wszystko jest efektem trwającego procesu restrukturyzacji.
Kluczową korzyścią dla pasażerów na być podniesienie standardu podróżowania - nowszymi i bardziej komfortowymi pociągami. Zakup nowych pociągów i modernizacja posiadanych już składów był możliwy głównie dzięki temu, że spółka w tym roku osiągnęła (po raz pierwszy w swojej historii) dodatni wynik finansowy we wszystkich obszarach działania.
- Dobre wyniki osiągnięte w 2016 r. to doskonały moment, aby rozpocząć nowy rozdział w historii naszej firmy. Już wkrótce nasza spółka rozpocznie funkcjonowanie pod szyldem Polregio. Jestem przekonany, że nowa nazwa szybko zapadnie w pamięć naszym pasażerom, o co będziemy się starali, wciąż udoskonalając naszą ofertę i unowocześniając tabor - zaznacza Mikołaj Turowski, rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych.
W nowych barwach spółki do końca 2017 r. na tory wyjedzie 50 nowych lub gruntownie zmodernizowanych pociągów, a już w pierwszej połowie stycznia zaprezentowane zostanie nowe narzędzie umożliwiające kupno biletu, znalezienie informacji o aktualnych promocjach i zmianach w rozkładzie jazdy.
Przewozy Regionalne, właściciel marki POLREGIO, powstały w 2001 r. i są największych pasażerskim przewoźnikiem kolejowym w Polsce. Każdego dnia na tory wyjeżdża około 1800 pociągów spółki, a w ciągu roku z jej usług korzysta ponad 77 mln pasażerów.
ewa.r@bialystokonline.pl