Powraca ciesząca się dużą popularnością akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny". Jej ideą jest przekonanie do korzystania z oferty usług turystycznych poza głównym sezonem turystycznym. Akcja to kampania skierowana zarówno do branży turystycznej, jak i turystów. Dzięki niej każdy Polak może odkrywać piękno naszego kraju w korzystnych cenach.
Dla branży to świetna okazja do promocji swoich ofert, również poza głównym sezonem turystycznym. Ogólnopolska kampania promocyjna, zwiększenie liczby gości i reklama własnych usług - to efekty, obok których nie można przejść obojętnie. Zadowolenie partnerów i wrażenia turystów z sześciu dotychczasowych edycji są tego najlepszym dowodem.
Podczas ubiegłej edycji sprzedaż ofert promocyjnych prowadziło 894 partnerów akcji, a skorzystało z nich ponad 182 tysiące klientów. Według danych zebranych w trakcie badań sondażowych 90% respondentów zadeklarowało chęć ponownego skorzystania z usług zakupionych podczas "weekendu za pół ceny".
W tej edycji akcja obejmie również rynki zagraniczne - Niemcy, Czechy, Słowację, Ukrainę, Rosję, Norwegię i Szwecję. To doskonała okazja do promocji Polski nie tylko wśród krajowych, lecz także zagranicznych turystów.
Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 13 października. Tytułowy "Weekend za pół ceny" odbędzie się w dniach 22-24 listopada 2019 r.
Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju.
anna.d@bialystokonline.pl