Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2024-03-13 - 2024-03-19
Organizatorzy zapraszają na warsztaty "Jak się reklamować, to z głową".
Wokół reklamy na Facebooku krąży wiele mitów. Jeden z nich mówi, że jeśli raz zaczniesz się reklamować, to już zawsze będziesz musiał to robić. Kolejny zaś jest o tym, że reklama nie przynosi zysków, przepala fundusze. Czyżby? Może po prostu jej ustawienia nie trafiały do odpowiedniej grupy docelowej?
Być może pytanie nie powinno brzmieć "czy się reklamować", ale "jak się reklamować?". Bo jeśli nie chcesz pozostać za konkurencją w tyle, nie możesz zignorować możliwości, jakie daje płatna kampania. I o tym właśnie będzie okazja porozmawiać podczas wiosennej odsłony Centroom Przedsiębiorczości. Temat "Meta Ads dla E-commerce od podstaw" przedstawi Wojciech Biendzio z agencji socialmediowej Bien Agencja.
Przed nami wiosenna edycja Centroom Przedsiębiorczości! Jest to projekt organizowany przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, odbywający się cyklicznie w biurze coworkingowym Centroom. W marcu na warsztat idzie bardzo przydatny i potrzebny temat: "Meta Ads dla E-commerce od podstaw". I to jaki warsztat – podwójny! Bo jedno szkolenie nie zdoła wyczerpać tak szerokiego zagadnienia. Zapisy dotyczą więc od razu dwóch spotkań:
13 i 19 marca 2024 roku. Oba o godzinie 16.30. Czas trwania: po 2h.
W tej edycji Centroom Przedsiębiorczości skupimy się na skutecznym wykorzystaniu narzędzi reklamowych na platformie Meta (Facebook) w sektorze e-commerce. Podzielony na dwie sesje program warsztatów obejmie kluczowe aspekty kampanii reklamowych, począwszy od podstaw po zaawansowane strategie remarketingu.
Spotkania będą miały charakter teoretyczny na przykładach. Uczestnicy zdobędą konkretną wiedzę i umiejętności do natychmiastowego zastosowania w praktyce. Celem drugiego warsztatu będzie pogłębienie tematów omówionych na pierwszym spotkaniu, umożliwiając uczestnikom bardziej zaawansowane podejście do Meta Ads w kontekście e-commerce.
Zakres warsztatu:
- Meta Pixel - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać
- Budowanie grup odbiorców
- Czym są grupy niestandardowych odbiorców
- Czym są grupy odbiorców podobnych
- Jak zbudować strukturę wielu kampanii, które siebie napędzają
- Feed produktowy - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać
- Remarketing - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać.
Dla kogo jest ten cykl warsztatów?
- Właścicieli sklepów internetowych.
- Marketingowców zainteresowanych optymalizacją procesu zakupowego.
- Osób zajmujących się marketingiem internetowym.
Informacje o prowadzącym:
Wojciech Biendzio - właściciel agencji socialmediowejBien Agencja, związany z marketingiem internetowym od ponad 13 lat. Wraz z zespołem tworzy strategie obecności firm w mediach społecznościowych oraz projektuje i prowadzi efektywne kampanie reklamowe.
Przeszkolił z zakresu komunikacji i reklamy Meta oraz LinkedIn ponad 300 firm. Wykładowca MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku.
Trener i autor artykułów topowego czasopisma dla marketerów w Polsce Marketer+.
Zapisy dostępne na stronie internetowej:
https://bpnt.bialystok.pl/PL/spolecznosc-bpn-t/startup-kalendarz/meta-ads-dla-e-commerce-od-podstaw-centroom-przedsiebiorczosci-43
Cena: 118 zł zł brutto za dwa warsztaty
Termin: 13 i 19 marca 2024 r., godz. 16.30-18.30