W Polregio zapłacimy kartą
Od kilku tygodni pasażerowie Polregio mogą korzystać z płatności kartą. Wszystko dla "wygody podróżujących".
- Z żelazną konsekwencją wprowadzamy kolejne ułatwienia w obsłudze pasażerów. Teraz na pokładzie każdego pociągu Polregio, których dziennie uruchamiamy średnio 1900, zapłacimy także kartą płatniczą. Warto dodać, że nasze drużyny konduktorskie już od ponad roku posiadają najnowocześniejsze w Polsce terminale do sprzedaży biletów, a pod koniec lipca br. zakończyliśmy także wprowadzanie mobilnych urządzeń do płatności kartą. Jesteśmy jednym z czterech pasażerskich przewoźników kolejowych w Polsce, którzy oferują taką możliwość pasażerom – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy Spółki Przewozy Regionalne, właściciela marki Polregio.
Wszystkie drużyny konduktorskie Polregio w kraju już zostały wyposażone w mobilne terminale do płatności kartą.
To nie jedyne udogodnienie, które czeka na miłośników podróży pociągami. Pasażerowie będą teraz mogli potwierdzić swoją tożsamość przy pomocy platformy mObywatel. Aplikacja mObywatel wprowadzona przez Ministerstwo Cyfryzacji pozwala na wygodne przechowywanie i użycie dokumentów, takich jak dowód osobisty czy prawo jazdy. Dzięki mTożsamość można bezpiecznie przechowywać i potwierdzać tożsamość za pomocą dowodu osobistego oraz legitymacji szkolnej czy studenckiej – bez konieczności posiadania przy sobie tradycyjnego dokumentu.
- Coraz więcej naszych pasażerów kupuje bilety przez Internet, a smartfony towarzyszą im niemal w każdej chwili. Aplikacja mObywatel to kolejne udogodnienie, które wpisuje się w nasze działania nad ułatwieniem obsługi pasażerów. Przypomnę, że od niedawna funkcjonuje nasza aplikacja mobilna Polregio, która umożliwia zakup biletów w łatwy i przyjemny sposób – powiedziała Lenarczyk.
Przewoźnik przypomina o swojej aplikacji mobilnej
Polregio zachęca do korzystania z nowego systemu sprzedaży przewoźnika pod adresem polregio.pl oraz aplikacji mobilnej.
- Obok wdrożenia nowoczesnych terminali mobilnych dla obsługi pociągów, stopniowego uruchamiania płatności kartą w pociągach, kolejny projekt Polregio kończymy z sukcesem. Z żelazną konsekwencją wprowadzamy zmiany, których oczekują nasi pasażerowie. To o ich potrzeby i sugestie oparliśmy funkcjonowanie nowego systemu sprzedaży wraz z aplikacją mobilną. Własny system i aplikacja umożliwią nam pełen wpływ na ich funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Pragnę zaznaczyć, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na współpracę również z innymi dostawcami oferującymi usługę sprzedaży biletów. Takie rozwiązania zwiększają dostępność naszej oferty – powiedziała Anna Lenarczyk, członek zarządu, dyrektor handlowy Spółki Przewozy Regionalne.
Nowy system Polregio pozwala także na zapamiętywanie ulubionych relacji użytkownika. Podróżujący mogą filtrować rodzaje pociągów i ograniczać wyniki wyłącznie do bezpośrednich połączeń. Do kupienia są zarówno bilety jednorazowe, jak i okresowe czy grupowe. Automatycznie dobierana i wyświetlana jest oferta biletów jednorazowych i okresowych odpowiadająca określonej przez użytkownika trasie przejazdu, liczbie pasażerów i ich uprawnień do ulg.
Bilety można też kupić na stronach internetowych: biletyregionalne.pl, bilkom.pl, koleo.pl, e-podróżnik.pl oraz w aplikacjach mobilnych e-podróżnik.pl, SkyCash i KOLEO, w automatach biletowych, a także w salonikach prasowych Kolportera.
justyna.f@bialystokonline.pl