Wszyscy miłośnicy samochodów podziwiali maszyny wykonane przez studentów PB. Zainteresowanie wzbudził m.in. "waldolot" z napędem na wiatr. Zbudował go Mariusz Cwajdo razem z kolegami z Wydziału Mechanicznego: Bartłomiejem Jakuciem i Dariuszem Kurzychem. - Napęd śmigłowy to był pomysł naszego promotora. Cała reszta m.in. karoseria to już nasz wymysł - wyjaśnia Cwajdo. Wzorowaliśmy się na starych amerykańskich samochodach, natomiast części pochodzą z Poloneza Caro. Budowaliśmy go prawie trzy miesiące, ale to jeszcze nie koniec. Czeka nas jeszcze malowanie.
W czasie niedzielnego festynu wokół Wydziału Mechanicznego kierowcy rywalizowali w konkursach na najbardziej profesjonalnie stuningowane auto czy na najgłośniejszy zestaw Car-Audio. Grupa Bad Boyz popisywała się w jeździe ekstremalnej na motocyklach. Inni zasiedli za kierownicami samochodów rajdowych i terenowych.
Rozegrano również Eliminacje Ogólnopolskie Ekologicznych Jazd Oszczędnościowych na tzw. "kropelkę". W klasyfikacji "gaz" zwyciężył Krzysztof Drągowski, a w klasyfikacji "benzyna" - Wiesław Bień z załogą. Natomiast Mirosław Wawrzyniak, który z załogą wygrał jazdę na oleju napędowym, był też najlepszy w klasyfikacji generalnej.
Na odwiedzających forum czekały atrakcje. Dorośli próbowali sił w jeździe na quadach i innych pojazdach prezentowanych na imprezie. Dzieci fotografowały się przy MONSTERZE - ogromnym samochodem zbudowanym przez studentów Wydziału Mechanicznego. Mocne wrażenia gwarantowała przejażdżka nim. Chętni, którzy przyjechali własnym autem, mogli je zbadać na hamowni w wydziałowej hali. Przygotowano też wystawę projektów i archiwalnych zdjęć Fiata, Warszawy, Syreny, Poloneza czy motocykli WSK. Andrzej Seweryn, dziekan Wydziału Mechanicznego PB zapowiedział, że za rok na forum prawdopodobnie zobaczymy poduszkowiec, a za dwa lata być może nawet samolot bezzałogowy.
VII Forum Motoryzacyjne zorganizowano w ramach Dni Kultury Studenckiej - Juwenalia 2007.
Kliknij tutaj aby obejrzeć fotoreportaż.