W związku z wdrażaniem zmian w najbliższy czwartek (28.12) w Departamencie Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Białymstoku wnioski o wydanie dowodów osobistych będą przyjmowane do godziny 12:00.
Będzie można jedynie odebrać dowód osobisty oraz zgłosić jego utratę. Jest to spowodowane dostosowaniem systemu do zmian w obsłudze wniosków. Prace te są niezależne od urzędu.
Od 29 grudnia 2023 r. wniosek o wydanie dowodu osobistego będzie można złożyć przedkładając jedno zdjęcie oraz dowód osobisty lub paszport – nie będzie formy papierowej wniosku.
O wydanie dowodu będzie można wnioskować także elektronicznie poprzez stronę gov.pl, ale będzie to wiązało się z koniecznością osobistej wizyty w urzędzie, aby złożyć odcisk palca i wzór podpisu.
Wszelkie dokładniejsze informacje będą dostępne na stronie obywatel.gov.pl od 29 grudnia 2023 r.
24@bialystokonline.pl