To już 50. spotkanie miłośników social mediów
Białostockie Czwartki Social Media to potężna dawka wiedzy, która z pewnością przydaje się w życiu – i to nie tylko zawodowym. Spotkania kierowane są też do osób prowadzących własny biznes i szukających sposobów na dotarcie do szerszego grona klientów.
Najbliższe, 50. już spotkanie odbędzie się w czwartek (29.11) w Batyskafie przy ul. Piłsudskiego 29. Spotkanie jak zawsze jest całkowicie bezpłatne i otwarte dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami oraz wszystkim, co z nimi związane.
Podczas wydarzenia głos zabierze m.in. Anna Ledwoń-Blacha, praktyk mediów społecznościowych oraz fascynatka marketingu, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder CRASH Mondays. Jest autorką w znanych magazynach, np. "Social Media Manager", "NowyMarketing". Prowadzi szkolenia przede wszystkim dotyczące właśnie mediów społecznościowych. W trakcie Białostockiego Czwartku Social Media zaprezentuje wystąpienie pt. "Tędy po trendy, czyli co nas czeka w Social Media w 2019".
Będzie też o LinkedIn i case studies
Prelegentem będzie również Kamil Mirowski - Creative Marketing Consultant w agencji interaktywnej 1000ideas. Na co dzień pomaga w budowaniu relacji biznesowych za pomocą internetu. Marketingiem internetowym zajmuje się już od 10 lat, od 2 – prowadzi szkolenia w tym zakresie. W swojej karierze miał okazję współpracować z wieloma cenionymi markami, m.in. są to: AXA Polska, InPost, Onet, Canon, Warka (Grupa Żywiec) czy Dr Oetker. Temat, którzy przygotował na czwartkowe wystąpienie, to: "Budowanie marki osobistej na LinkedIn. Od czego zacząć".
Ostatni mikrofon przejmie Cezary Chwicewski - twórca, strateg, filar organizacyjny i dyrektor kreatywny festiwalu Up To Date Festival w Białymstoku. Tworzy wiralowe filmy, które są wielokrotnie nagradzane. Jest również inicjatorem linii PR-owych i akcji społecznych jak m.in. 50+, czyli Pozdro Techno dla Seniorów czy Wyślij Pocztówkę do Babci. Wystąpienie, które przygotował, brzmi "Social media skutecznie. Na przykładzie case studies festiwalu Up To Date".
Portal BiałystokOnline patronuje wydarzeniu.
Szczegóły: 50. Białostocki Czwartek Social Media
justyna.f@bialystokonline.pl