Znane osoby są wielokrotnie wykorzystywane do reklamowania różnych produktów i firm. Tomasz Frankowski we wtorek (22.09) podpisał kontrakt z firmą Hanbud, która jest producentem pokryć dachowych, ogrodzeń metalowych, billboardów reklamowych. Nie jest to jego pierwszy tego typu kontrakt. Dotychczas wielokrotnie promował np. Wyższą Szkołę Administracji Publicznej.
- Umowa obejmuje udostępnienie wizerunku sportowca na wszelkiego rodzaju nośnikach reklamowych. W planach są sesje zdjęciowe, które będą wykorzystywane w materiałach reklamowych i promocyjnych oraz spot do telewizji – informuje Dorota Janowicz, specjalista ds. PR i marketingu.
Przedstawiciele firmy wierzą, że dzięki współpracy ze znanym i lubianym sportowcem z Białegostoku uda im się na stałe i zarazem pozytywnie zaistnieć w pamięci mieszkańców naszego miasta.
- Kibice zawsze doceniali jego zaangażowanie, solidność i profesjonalizm. Chcemy, aby dzięki niemu i nasza marka kojarzyła się w ten sposób - dodaje Janowicz.
Ze współpracy jest także zadowolony Frankowski, który jak sam mówi, stara się wspierać lokalne marki.
- Z pewnością podpisuję się pod hasłem, które będzie przyświecać kampanii: Gram z najlepszymi – mówi Tomasz Frankowski.
justyna.f@bialystokonline.pl