Franczyza kawowa z Białegostoku rośnie w siłę. Właśnie w Łodzi otworzył się trzynasty lokal sieci the White Bear Coffee i czwarty otwarty od początku tego roku. Niebawem kolejne punkty mają pojawić m.in. w Łomży, czy Kaliszu.
– Łódź, to po Krakowie i Warszawie, kolejne duże polskie miasto, które dzięki współpracy z pełnymi entuzjazmu i zapału partnerami, wprowadziliśmy na kawową mapę Miśka. Cieszy nas, że pojawiamy się w kolejnych regionach kraju, a nasza marka staje się bardziej rozpoznawalna –
mówi Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci the White Bear Coffee w rozmowie z redaktorem dlahandlu.pl
W kawiarnii w Łodzi klienci będą mieli okazję napić się nie tylko wykwintnej kawy z ziaren z białostockiej palarni. Czekać będą też na nich lemoniady, kombucha, cascara, świeżo wyciskane lody, a także desery śniadaniowe, kanapki, ciasta czy lody naturalne. Do tego będzie też menu sezonowe. Każdy, kto przyjdzie po kawę w godzinach 7.30-8.30 będzie mógł ją kupić za połowę ceny.
Łódzką kawiarnię poprowadzą Sebastian i Marta Kruszyńscy, którzy przyznają, że koncept białostockiej sieci kawiarni przypadł im szczególnie do gustu. Spodobał im się szczególnie oryginalny klimat i wysokiej jakości produkty. Docenili też komunikację w mediach społecznościowych, program lojalnościowy i newsletter dla gości.
Sieć the White Bear Coffee istnieje od 2019 r. Oferuje cztery modele współpracy: kawiarnię, sprzedaż z okienka, rikszę i point. Właściciele franczyzy prowadzą do tego sklep internetowy, rzemieślniczą palarnię kawy oraz sklep stacjonarny.
24@bialystokonline.pl