Praktyki i staże bywają rozczarowaniem dla młodych ludzi, kiedy okazuje się, że jedyne, czego mogą się nauczyć, to parzenie kawy.
- To jest też przewaga startowania w konkursie stażowym z ugruntowaną renomą - wskazuje Marta Cieślak, koordynator "PRaktykuj za granicą" - studenci wiedzą, że wysyłamy ich do prestiżowych agencji, gdzie będą pracować przy bieżących projektach. Jadą tam żeby się uczyć, poznawać tajniki zawodu, przeżyć przygodę, a nie po to, żeby kserować dokumenty.
Za tydzień poznamy półfinalistów tegorocznej edycji konkursu "PRaktykuj za granicą". Ich zadaniem było przygotowanie 3-stronicowego projektu strategii komunikacyjnej na jeden z trzech tematów związanych z działalnością Fundacji ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Ci, którzy poradzili sobie z tym najlepiej, zostaną poproszeni o stworzenie kompletnej strategii komunikacji, w oparciu o przygotowany przez siebie projekt. W maju trzy najlepsze prace trafią do Fundacji ITAKA, a ich twórcy polecą do Londynu i Brukseli, na zaproszenie agencji Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller i LEWIS PR.