Od dłuższego czasu czerwona ciężarówka Coca-Coli jest stałym elementem przedświątecznego okresu. Do tego stopnia, że gdy zabrakło jej w reklamach, to wnioskowano do firmy o to, żeby znów się w nich pojawiła.
Na początku grudnia już po raz 4. znów wyruszy w ogólnopolską trasę. Ten współczesny konwój św. Mikołaja, złożony z oryginalnych amerykańskich ciężarówek, odwiedzi 14 miast. Na wzór ubiegłorocznej edycji organizator daje jednak możliwość wybrania kolejnego miasta. Jeśli chcemy, żeby tak jak w poprzednich latach pojawiła się ona na białostockim rynku, wystarczy w dniach 14-19 listopada oddać jak największą ilość ważnych głosów na dedykowanym poście na Facebooku marki. Wystarczy wpisać #bialystok (koniecznie bez polskich znaków).
Marka razem z wydarzeniem promuje świąteczną akcję "Podaruj radość #jakMikołaj", w której zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki. Jedną z odsłon misji jest właśnie możliwość wybrania miasta, w którym ma się pojawić sławny truck. Do finału zakwalifikuje się 5 lokalizacji, które następnie 23 listopada będą walczyć o głosy w rozgrywce finałowej. Wydarzenie w dodatkowym 15 mieście zaplanowano na 20 grudnia.
Podczas eventów Coca-Cola zaprasza do wspólnej zabawy przyjaciół i całe rodziny. Będzie można m.in. zrobić zdjęcie w klimatycznym pokoju Świętego Mikołaja, doświadczyć wirtualnej przejażdżki saniami Świętego Mikołaja dzięki technologii VR i fotelowi pneumatycznemu, dającemu realistyczny efekt przeżyć czy przygotować spersonalizowaną, świąteczną puszkę napoju. Dodatkowo animatorzy będą prowadzić gry, konkursy i zabawy z nagrodami.
mateusz.nowowiejski@bialystokonline.pl