Od 3 do 30 listopada potrwa drugi w tym roku nabór na tworzenie innowacyjnych produktów sieciowych wykorzystujących potencjał i walory Polski Wschodniej.
320 mln zł to pula konkursu skierowanego do mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw regionu.
- Wsparcie kierowane jest do przedsiębiorców, którzy chcą współpracować ze sobą ponad granicami administracyjnymi. Takie rozwiązanie przyniesie korzyści nie tylko firmom, podnosząc ich innowacyjność i konkurencyjność, ale również lokalnej społeczności - informuje wiceminister rozwoju Adam Hamryszczak.
Produkty sieciowe to przedsięwzięcia, które jedną koncepcją łączą rozproszone atrakcje, miejsca, obiekty i usługi w ofertę gotową do sprzedaży. Będą podlegać ocenie pod kątem m.in. innowacyjności, potencjału rynkowego produktu, wpływu na wzrost zatrudnienia oraz wpływu na promocję zielonej i zrównoważonej gospodarki.
- Produkty sieciowe to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na tematyczne oferty pakietowe, które ułatwiają klientom skorzystanie z różnych, ale powiązanych ze sobą produktów - dodaje minister Hamryszczak.
W pierwszym takim konkursie do dofinansowania wybrano 2 przedsięwzięcia.
Dokładne informacje dostępne są na stronie POPW w zakładce Skorzystaj.
24@bialystokonline.pl