W sklepach Chorten ruszyła "Odjazdowa loteria". W placówkach handlowych z charakterystycznym logiem, na którym widnieje drzewo dębu, klienci mogą wygrać samochód lub rower elektryczny. To największa pula nagród w historii akcji dla konsumentów Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych.
- Niezwykle istotne jest to, aby klient wracał do naszych sklepów partnerskich. Dzieje się tak ze względu na szeroki wybór produktów, które ma w nich do dyspozycji. Startująca loteria to kolejny z czynników zachęcających do odwiedzenia placówek z logo z drzewkiem dębu, dzięki czemu właściciele sklepów odczuwają wzrost sprzedaży – mówi Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.
Sklepy Chorten można spotkać na terenie całej Polski. Wszędzie organizowana jest loteria konsumencka. Jednak w tym roku pula nagród jest naprawdę imponująca. Klienci mają szansę wygrać samochody Toyota Aygo X i rowery elektryczne marki Kross.
- W tym roku loteria jest naprawdę odjazdowa. Liczymy, że klienci będą chętnie w niej uczestniczyli i odwiedzali sklepy Chorten, które mają po sąsiedzku – podkreśla Sylwia Władyko.
W sumie w loterii bierze udział prawie 900 oszyldowanych sklepów Chorten, które współpracują z Grupą Choretn i spółkami regionalnymi Chorten Mazowsze, Chorten Radom, Chorten PD, Chorten Południe, Chorten Północ.
Jak wygrać samochód lub rower?
Jeśli chcemy wygrać jedną z głównych nagród, powinniśmy zrobić zakupy za minimum 50 złotych, w tym przynajmniej jeden produkt wybranej marki uczestniczącej w programie. Wybór jest naprawdę szeroki, bo w "Odjazdowej Loterii" biorą udział: Bracia Koral, Capri-Sun, Coca-Cola, Crunchips, Domestos, Drugie Śniadanie, Foxy, Hortex, Jacobs, Jan Niezbędny, JBB, Kamis, Knorr, Kujawski, Lay’s, Lubella, Łaciate, Łomża, Łukosz, Makarony Polskie, Milka, Mlekovita, Pepsi, Polo Cockta, Pudliszki, Sokołów, Tymbark, Tyskie, Wedel, Winiary, Zatecky, Z Podlaskiej Spiżarni, Żywiec. Następnie dowód zakupu trzeba zarejestrować na specjalnej stronie www.loteriachorten.pl i czekać na losowanie. Akcja trwa do końca roku.
- Mocno stawiamy na różne działania skierowane do klientów naszych sklepów partnerskich. Liczymy, że rekordowa pula nagród spowoduje też rekordowe zainteresowanie klientów – mówi Sylwia Władyko.
24@bialystokonline.pl