To był już kolejny konkurs na najładniej przyozdobioną witrynę niepodległościową. Najciekawsze, poprzez lajkowanie, wybrali użytkownicy Facebooka.
- Ta akcja, myślę, będzie nabierała coraz większego rozmachu, coraz większych rumieńców. Ważne jest, abyśmy akcentowali, że w najważniejsze nasze święta, święta narodowe, miasto nabiera odświętnego wyglądu - mówi o konkursie prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski.
Truskolaski podziękował placówkom, które włączyły się w akcję i pogratulował wyróżnionym: sklepowi Ojczyzna, który zdobył najwięcej - 326 - polubień, kwiaciarni Gerbera (218) i Chili Pizzy (102).
- Jest to warte uwagi, warte docenienia, bo te święta, które obchodzimy poprzez przyozdabianie miasta, to są święta wyjątkowe. Cieszymy się, że się państwo do tego włączacie - zwracał się do białostockich przedsiębiorców pomysłodawca konkursu Piotr Bubela z Fundacji Instytut Rzeczypospolitej. - Każda z witryn zwraca uwagę swoją misternością, pomysłem - ocenia.
W akcji wzięło udział 9 firm z centrum Białegostoku. Oprócz trzech nagrodzonych, były to: kwiaciarnia Żonikl, Antyki u Felczara, Księgarnia Naukowo-Techniczna, kwiaciarnia Rosa oraz Antyki pod Wieżą.
ewelina.s@bialystokonline.pl