Jury najwyżej oceniło kampanię, którą Białystok prowadził w ramach projektu "Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego Miasta Białegostoku - etap II". Projekt obejmuje rozbudowę dróg, budowę skrzyżowań i punktów przesiadkowych, wprowadzenie elektronicznych tablic informacyjnych na przystankach i wdrożenie Elektronicznej Karty Miejskiej, a także modernizację taboru.
Drugie miejsce w konkursie zajął Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, trzeci na podium znalazł się Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach.
Na zwycięzców czekają nagrody. Publikacja materiałów opisujących beneficjenta i realizowany przez niego projekt zostanie zaprezentowany w specjalnym dodatku do ogólnopolskiego dziennika, którego wydanie zostało zaplanowane na październik 2011 r. oraz w przygotowywanej właśnie publikacji "Promuj z pomysłem. Podręcznik dobrych praktyk". Osoby, odpowiedzialne za zwycięskie działania promocyjne otrzymają też vouchery na specjalistyczne szkolenia.
Konferencja podsumowująca konkurs i wręczenie nagród zaplanowano na 18 października 2011 r. w warszawskim Hotelu Gromada.