Polska Organizacja Turystyczna zaprasza przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w szóstej edycji ogólnopolskiej akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny".
Zgłoszenia można wysyłać za pomocą specjalnie przygotowanego formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Zgłoszenie do akcji zajmuje jedynie 5 minut. Na stronie znajdują się też szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert.
Rejestracja do 12 lutego
Celem akcji jest zachęcenie Polaków do podróżowania po kraju także w sezonie niskim. Uczestnicy mogą skorzystać ze zniżek w wysokości minimum 50 proc. Jednakże głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. Wspólnie działając, przedsiębiorcy mają większą szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem.
Dla partnerów akcji to także doskonała okazja do darmowej reklamy. Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mass mediach i środkach transportu (np. filmy w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji Polska Organizacja Turystyczna planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach społecznościowych.
Rejestracja partnerów trwa do 12 lutego. Sprzedaż ofert ruszy 28 lutego, a finał akcji zaplanowano na weekend od 15 do 17 marca.
Prawie 300 tys. Polaków skorzystało z oferty
Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju.
Takie działanie pobudza krajowy ruch turystyczny, co potwierdzają wyniki poprzednich edycji. W 2018 roku z wiosennej i jesiennej edycji skorzystało niemal 300 tys. Polaków. W ostatniej odsłonie swoją ofertę zaprezentowało 757 partnerów. Wszyscy obniżyli cenę swoich produktów i usług o minimum 50 proc.
- Akcja "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" co roku przynosi przedsiębiorcom więcej korzyści, poprzez wsparcie marketingowe. W piątej edycji wzięło udział o prawie 15 proc. więcej podmiotów niż w czwartej. Cieszę się, ponieważ coraz większa liczba partnerów świadczy o tym, że występując wspólnie, możemy zyskać znacznie więcej. Gorąco zachęcam wszystkich restauratorów, gestorów bazy turystycznej, instytucje kultury, przewoźników, wypożyczalnie sprzętu sportowego czy organizatorów imprez do udziału w akcji - mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu ponad 90 proc. partnerów biorących udział w piątej edycji akcji (jesień 2018 r.) widzi korzyści płynące z udziału w niej i zadeklarowało chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach.
anna.d@bialystokonline.pl