Wydawnictwo edukacyjne Perspektywy Press od 6 lat organizuje konkurs na kreatywną kampanię edukacyjną szkoły wyższej. Pomysły na akcje promocyjne uczelni oceniała kapituła złożona z uznanych ekspertów marketingu: Katarzyny Dragović, Jacka Kotarbińskiwgo, Pawła Tkaczyka, Leszka Stafieja, Jacka Szlaka, Dariusza Puzyrkiewicza oraz Bianki Siwińskiej - redaktor naczelnej miesięcznika "Perspektywy".
Oceniane były: nowatorstwo, kreatywność, spójność z wartościami uczelni, czytelność, przyjazny charakter przekazu, estetyka, wartości artystyczne oraz umiejętny dobór narzędzi.
Konkurs obejmował w tym roku 7 kategorii: reklama prasowa i event wspierający rekrutację, kampania w mediach społecznościowych, rekrutacyjny serwis internetowy, video online, content marketing oraz gadżet promocyjny. W tej ostatniej kategorii nagrodzona została Politechnika Białostocka.
Uznanie jury zyskały okulary VR, dzięki którym wirtualna rzeczywistość jest na wyciągnięcie ręki. Wysokiej jakości soczewki i szeroki kąt widzenia służą do poznawania - przy pomocy własnych smartfonów i ściągniętej aplikacji - wirtualnej rzeczywistości 3D. Okulary są przygotowane do samodzielnego złożenia. Kartonowa forma opatrzona jest specjalnie zaprojektowaną grafiką, która spójna jest z ubiegłoroczną kampanią rekrutacyjną Politechniki Białostockiej w internecie "Inny wymiar studiów", a także z interaktywnym spacerem wirtualnym stworzonym dla każdego wydziału uczelni.
Konkurs został rozstrzygnięty podczas trwającego XXVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego 2017 w Warszawie (10-11 marca), gdzie prezentowała się m.in. Politechnika Białostocka. Pisaliśmy o tym tutaj.
monika.zysk@bialystokonline.pl