Konkurs Róża Regionów, organizowany przez Wiadomości Turystyczne, zwraca uwagę na jakość promocji naszego kraju poprzez ekspercką ocenę promocji miast, regionów i produktów turystycznych.
Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna została doceniona za stronę podlaskie.travel i zwyciężyła w kategorii "aplikacje mobilne".
Uruchomiona w połowie 2018 roku strona podlaskie.travel ma za zadanie budować atrakcyjny pod kątem turystycznym wizerunek regionu, w sposób zgodny z przyjętą strategią komunikacji. To element działań content marketingowych - wartościowe, łatwe w przyswojeniu i atrakcyjne wizualnie treści, są promowane w social media, także przez działania płatne, dzięki czemu precyzyjnie docierają do grupy docelowej.
Ponadto Urząd Miasta Hajnówka został nagrodzony Różą Regionów w kategorii "foldery" za wydawnictwo "Hajnówka. Duchowa witalność". Celem wydania folderu było pokazanie walorów kulturowych, przyrodniczych oraz historycznych miasta Hajnówka, ujętych syntetycznie w nowym haśle promocyjnym miasta.
Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie wyróżnień odbyło się w piątek (1.02) podczas otwarcia targów Tour Salon na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Nagrody w imieniu Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz Urzędu Miasta Hajnówka odebrał prezes zarządu PROT Michał Podbielski oraz dyrektor biura PROT Małgorzata Masłowska.
anna.d@bialystokonline.pl