Targi Franczyzy potrwają 3 dni. Organizatorzy przewidują, że weźmie w nich udział 173 franczyzodawców i około 7 tys. przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej działalności pod znaną marką. To największa tego typu impreza w Europie Środkowo-Wschodniej.
W trakcie Targów swoje pomysły na biznes zaprezentują przedstawiciele znanych marek z kraju i zagranicy. Aktywnie szukać będą franczyzobiorców, odwiedzający mają więc do wyboru licencje sieci franczyzowych z kilkunastu sektorów.
Na imprezie silnie reprezentowana będzie branża lodowa z podlaskimi markami. Bonano to największa już nie tylko w Polsce, ale też w Europie sieć franczyzowych lodziarni. Ma blisko 270 punktów w całym kraju.
- Mimo tak dużego zasięgu, nie spoczywamy jednak na laurach i cały czas pracujemy nad tym, by systematycznie rozszerzać nasze możliwości dotarcia do klientów - mówi Aneta Iwanicka, manager rozwoju sieci Lody Bonano.
W czasie Targów Franczyzy firma zaprezentuje nową maszynę do lodów Hard-Ice, przeznaczoną dla lokali działających w sieci Lody Bonano. Na stoisku odwiedzający będą mogli zapoznać się też z ofertą mobilnych punktów sprzedaży - lodobusów.
Obecna podczas wydarzenia będzie też Wytwórnia Lodów Prawdziwych "U Lodziarzy". Osoby, które odwiedzą stoisko marki, będą mogły spróbować tradycyjnych lodów w 8 różnych smakach.
Najważniejszym elementem tych lodów jest mleko, ich główny składnik. Chcąc to zaakcentować, przedstawiciele marki stworzą na swoim stoisku możliwość... wydojenia krowy.
- Ponieważ to nasz debiut na tego typu imprezie, postanowiliśmy przygotować coś wyjątkowego. Stąd pomysł na tradycyjną aranżację stoiska - trawa imitująca pastwisko, płotek i naturalnych rozmiarów makieta krowy dająca prawdziwe mleko. Jesteśmy przekonani, że nikt wobec tego nie przejdzie obojętnie - wyjaśnia Paulina Daniłowicz, odpowiedzialna za rozwój sieci franczyzowej "U Lodziarzy".
W trakcie indywidualnych dyskusji na Targach potencjalni franczyzobiorcy dowiedzą się, co zapewniło sukces rynkowy oferowanej marki, jaka jest wymagana kwota inwestycji i na jaki rodzaj wsparcia może liczyć przedsiębiorca decydujący się na współpracę.
24@bialystokonline.pl