Organizacja Superbrands od 12 lat organizuje plebiscyt, w którym wyłania najsilniejsze marki na polskim rynku. W tym roku nieco zmieniono zasady i laureatów wybierali także konsumenci, co jeszcze bardziej podnosi rangę wydarzenia. Badanie obejmowało prawie 2000 marek, więc rywalizacja była zacięta.
W czołówce najsilniejszych znalazła się OSM Piątnica z Podlasia. Wyprzedziła takich gigantów jak Facebook, YouTube czy Lego. Mleczarnia została też wyróżniona zaszczytnym tytułem Superbrands Polska Marka.
- Cieszymy się, gdy marka Piątnica jest doceniana. Szczególnie, jeśli dowody uznania płyną ze strony wymagających konsumentów. Fakt, że polecają oni produkty sygnowane marką Piątnica to dla nas zaszczyt i wyraz największego zaufania. To również najlepsza mobilizacja, by w swoich działaniach stale podnosić poprzeczkę.
OSM Piątnica istnieje już od ponad 40 lat. Od 2016 r. wdrażany jest nowy program - dostawcy mleka żywią krowy paszami bez składników modyfikowanych genetycznie. W ofercie spółdzielni znajdziemy produkty mleczarskie m.in.: mleko, serki do smarowania, śmietany, serki mascarpone, jogurty, kefiry itp.
justyna.f@bialystokonline.pl