Ubiegłoroczna kampania i podlaskie zwierzęta wygenerowane z pomocą sztucznej inteligencji podbiły internet i serca odbiorców. W tegorocznej akcji pojawiły się nowe postacie, a także znani już bohaterowie. Wyróżnikiem akcji nadal jest humor i gra słowem.
Popularne hasło „Broń bobrze bez kasku” to przekaz, który nie stracił na aktualności. Kask wciąż dla wielu rowerzystów nie jest oczywistym wyborem – mimo jednogłośnych argumentów ekspertów WHO, specjalistów od zdrowia, środowisk rowerowych, policji.
Kontynuując akcję, Podlaskie umacnia swoją pozycję przyjaznego rowerowego celu podróży. Turystyka rowerowa jest wpisana regionalne DNA. To tu biegnie najdłuższy odcinek Wschodniego Szlaku Rowerowego Green Velo, prowadzący przez spektakularne tereny, a w tym m.in. 4 parki narodowe. Co roku tysiące osób wybiera region jako cel rowerowych wypadów – rodzinnych i wyczynowych. Rower sprzyja byciu blisko natury i powolnemu podróżowaniu.
Nowością w tegorocznej odsłonie akcji jest zachęta do noszenia kasku nie tylko podczas jazdy rowerem, ale też i podczas korzystania z hulajnogi, deskorolki i rolek.
24@bialystokonline.pl