Metal–Fach Sp. z o.o. kolejny raz została laureatem programu "Firma Przyjazna Klientowi". Mowa o projekcie badawczo-certyfikacyjnym prowadzonym od 19 lat przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest niezależna ocena jakości obsługi klienta danego przedsiębiorstwa i prawdopodobieństwo rekomendacji korzystania z jego usług.
- Jesteśmy dumni, że znów znaleźliśmy się w tak prestiżowym gronie. Wartość nagrody jest dla nas tym większa, bo została przyznana w oparciu o ocenę dokonaną przez naszych klientów, a zatem najważniejsze jury – mówi Janusz Kaźmierowski, wiceprezes Metal–Fach.
O przyznaniu nagrody decydują wyniki autonomicznych badań w zakresie oceny doświadczeń i satysfakcji klientów określonego przedsiębiorstwa. Ocenie poddawane są cztery obszary: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. W zależności od wielkości firmy i skali jej działania, odpowiednio dobierana jest próba badawcza. Godło trafia do firmy w przypadku otrzymania minimum 85% pozytywnych opinii. Laureaci mogą posługiwać się nim przez 12 miesięcy.
W tej edycji w ich gronie znalazły się także takie przedsiębiorstwa jak: Enea SA, Mondial Assistance Sp. z o.o. czy Santander Consumer Bank SA.
dorota.marianska@bialystokonline.pl