Materiały o podlaskich parkach narodowych, oferta hotelarska oraz wyroby kuchni regionalnej - to najbardziej interesowało około 40 tys. Włochów odwiedzających na przełomie kwietnia i maja na targach turystycznych w Bolzano podlaskie stoisko.
Stoisko, występy zespołu folklorystycznego Klekociaki, a przede wszystkim Wieczór Podlaski (z udziałem władz Bolzano) mocno przykuły uwagę włoskich mediów oraz zwiedzających. Dowodem tego były m.in. relacje na pierwszych stronach miejscowych gazet oraz w telewizji.
Targi w Bolzano były ostatnim z działań marketingowych przewidzianych w projekcie "Kampania promocyjna Województwa Podlaskiego na lata 2008-2010", nie jest to jednak koniec reklamy naszego regionu przewidzianej na ten rok. - Już w sierpniu ruszy w Warszawie miesięczna kampania. Będzie promować nasze województwo nowym logotypem i hasłem "bogactwo różnorodności" - zdradza Agnieszka Kulhawik z departamentu promocji i współpracy z za granicą urzędu marszałkowskiego.