Nowe centrum będzie największym obiektem typu outletowego w regionie, oferującym markowe produkty. Ceny będą niższe o co najmniej o 30 procent, a często nawet 50 do 70 procent niż cena detaliczna tego samego produktu w zwykłym sklepie.
Drugi i ostatni outlet w Polsce Wschodniej
Na dzień przed otwarciem centrum dla klientów zorganizowano uroczyste otwarcie dla zaproszonych gości.
- Do Białegostoku przyjechaliśmy przed czterema laty w poszukiwaniu terenów inwestycyjnych - wspominał Dariusz Gardener, przewodniczący rady nadzorczej firmy ADV Por Property Investment S.A., w której skład wchodzi Outlet Center.
Podkreślał dobrą współpracę z miastem i poinformował, że obiekt w Białymstoku to drugi i ostatni outlet w Polsce Wschodniej.
Obecny na uroczystości prezydent Tadeusz Truskolaski dziękował za wybór naszego miasta.
- Dzięki tej inwestycji do budżetu Białegostoku wpłynie rocznie kilkaset tysięcy złotych - dodawał włodarz miasta. - Bardzo ważne są także nowe miejsca pracy - podkreślał.
Uroczyście przecięto wstęgę, a także poświęcono nowy obiekt. Atrakcją wieczoru był koncert Pauli. W programie znalazł się także pokaz iluzji. Zaproszeni goście bawili się podczas bankietu i mogli zrobić zakupy VIP.
Jakie sklepy powstały?
W Outlet Center na powierzchni 13 300 mkw. znajdzie się docelowo około 100 sklepów. W pierwszym etapie pojawi się ich kilkadziesiąt. Są to m.in. Reserved, 4F, Sinsay, Mohito czy Bestseller, a także - po raz pierwszy w Białymstoku - takie marki, jak Brugi, Hi-Tec, Elbrus, Tresspass czy Dajar Home&Garden.
Nowością jest salon Empik w formacie outletowym (jego otwarcie przesunięto o kilka tygodni). Premierę w mieście mają też outletowe sklepy Reserved, Mohito, Sinsay czy Cropp, należące do gdańskiej grupy LPP S.A. Jak deklaruje właściciel tych marek, Outlet Center będzie jedynym miejscem na terenie Białegostoku, w którym grupa LPP otworzy swoje firmowe salony outletowe. Zakupy zrobić można także m.in. w sklepach Diverse, Próchnik czy Cross Jeans. Ofertę uzupełnia drogeria Rossmann.
Nie zabraknie też lokali gastronomicznych, m.in. lodziarni Wymarzone Lody czy białostockiej kawiarni Kaffka Bistro.
Pogłębione promocje i maraton outletowy
Dla klientów centrum otworzy swoje drzwi 15 kwietnia o godz. 10. Jak informuje Marta Tomaszkiewicz, specjalista ds. marketingu Outlet Center w Białymstoku, na odwiedzających centrum czekają atrakcje.
- Będzie można skorzystać z pogłębionych akcji promocyjnych, nawet do 80%. W salonie Dajar Home&Garden z artykułami wyposażenia kuchni i dekoracji wnętrz nasi pierwsi klienci przetestują wybrane produkty. Przygotowaliśmy także maraton outletowy. Ci, którzy wykażą się wiedzą o naszych najemcach, wygrają m.in. bony na zakupy.
Outlet Center będzie czynny w godz. 10-21 (poniedziałek-sobota) i 10-20 (niedziela). Jest częścią parku handlowego, w skład którego już teraz wchodzi budynek Castoramy, dyskont spożywczy Biedronka oraz stacja paliw Lotos Optima. Dopełnieniem parku będzie salon meblowy Agata Meble, którego otwarcie zapowiadane jest na sierpień tego roku.
anna.d@bialystokonline.pl