Zdobyły do tej pory 4,6 procent wszystkich głosów. Pozostałe propozycje Podlaskiego to: Suwałki Blues Festival oraz "Las przyjazny turystom" - przygotowało ją Nadleśnictwo Krynki, a jej największą atrakcją jest Silvarium w Poczopku.
Jak na razie największą sympatią internautów cieszy się akcja Poznań Za Pół ceny, która zdobyła 13 proc. głosów. Na drugim miejscu z 11,3 proc. oddanych głosów znajduje się Szlak Orlich Gniazd. Trzecie miejsce (9,8 proc. głosów) należy do Międzynarodowego Festiwalu Jazzu Tradycyjnego Old Jazz Meeting. Czwarte miejsce zajmuje z kolei Międzynarodowy Zlotu Morsów w Mielnie (6,7 proc. głosów).
Za nami już osiemnaście dni głosowania. Potrwa ono do 17 października. Organizatorem konkursu "Na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku - Wybór Internautów" jest serwis otoWakacje.pl. Nagrodą dla zwycięskiego produktu - jednego z ponad 40 zgłoszonych - będzie internetowa kampania reklamowa o wartości 50 000 zł, która zostanie przeprowadzona na stronach serwisów Grupy Allegro. Wśród głosujących zostaną rozlosowane iPody, zestawy turystyczne, plecaki oraz kubki termiczne.
Propozycje z Podlaskiego można wspierać na stronie www.produkt-turystyczny-2010.otowakacje.pl.