Często jesteśmy przekonani, że to, co robimy, jest najlepsze na świecie, wprost genialne. A później dziwimy się, że nikt o naszych działaniach nie słyszał. A może naprawdę jesteśmy świetni, tylko nie umiemy o tym dobrze opowiedzieć? Jak to zmienić? Nad tym zastanawiać się będą prelegenci i uczestnicy najbliższego spotkania białostockiego TechKlubu. Storytelling i budowanie marki w organizacjach pozarządowych i firmach to jego temat.
Organizatorzy zaprosili 2 specjalistów, którzy podzielą się z zainteresowanymi swoją wiedzą.
Dominik Sołowiej to dziennikarz, web marketer i coach. Jego specjalnością jest marketing polityczny, public relations, marketing narracyjny, reklama i problematyka nowych mediów. Jest autorem publikacji "Kompendium Innowacji Społecznych" i współautorem książki "Przewodnik po świecie mediów".
Z kolei Grzegorz Grzybek, absolwent Szkoły Mistrzów Reklamy w Warszawie i Socjologii w Białymstoku, to twórca strategii marketingowych dla lokalnych instytucji i firm m.in. z branży motoryzacji i odzieży. Współpracował przy projektach m.in. dla Opery i Filharmonii Podlaskiej czy Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.
Wstęp na spotkanie jest wolny.
Sprawdź: Techklub Białystok
monika.zysk@bialystokonline.pl