SM Mlekovita 3 sierpnia otworzyła w Warszawie nowoczesne centrum zaopatrzenia hurtowego, oferujące nie tylko szeroki wachlarz markowych produktów, ale również profesjonalne rozwiązania biznesowe. To innowacja w branży mleczarskiej – MLEKOVITA Cash&Carry to pierwszy taki punkt na mleczarskiej dystrybucyjnej mapie Polski.
Utworzenie hurtowni, według wstępnych szacunków, kosztowało blisko 3 mln zł. Lokalizacja w Warszawie nie jest przypadkowa, bliskość warszawskiego Okęcia, głównych szlaków komunikacyjnych oraz dworca kolejowego, zapewniają centrum dystrybucyjnemu MLEKOVITA Cash&Carry szerokie możliwości logistyczne, nie tylko w skali regionu i kraju, ale również międzynarodowej.
W nowym punkcie będzie oferowana cała gama produktów Mlekovity, która nie była wcześniej dostępna w żadnej hurtowni czy hipermarkecie. Zakupy tutaj będą mogli robić nie tylko dostawcy hurtowi, ale także detaliczni.
Decyzja o otwarciu hurtowni Cash&Carry jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynków zbytu na artykuły mleczarskie. Zarząd firmy nie wyklucza, że w przyszłości powstaną podobne punkty w innych polskich miastach.
malgorzata.c@bialystokonline.pl