Miejski Rzecznik Konsumentów doceniony
Jarosław Brzozowski – Miejski Rzecznik Konsumentów w Białymstoku - został doceniony przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W środę (13.03) w Warszawie odebrał wyróżnienie. Zauważono także aktywną jego współpracę ze środowiskiem konsumenckim w regionie.
Służy pomocą i radą
Pomoc Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Białymstoku polega przede wszystkim na udzielaniu białostoczanom porad i informacji prawnych. Rzecznik zajmuje się sprawami konsumenckimi – umowami sprzedaży i umowami o świadczenie usług, np. remontowo-budowlanych, telekomunikacyjnych, przewozowych, turystycznych czy bankowych. Pomaga w przygotowaniu pism, m.in. reklamacji, oświadczeń o odstąpieniu od umowy, wezwań do zapłaty.
Spotkanie umawiamy wcześniej
Warto pamiętać, że na spotkanie z rzecznikiem należy umówić się osobiście w biurze lub telefonicznie (tel. 85 869 69 29). Sprawy rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki - w kolejności, w jakiej są zgłaszane.
Czas oczekiwania zależy też od tego, jak skomplikowana jest sprawa. Na umówione spotkanie z rzecznikiem należy zabrać ze sobą wszystkie dokumenty dotyczące poruszanych problemów, np. umowy, faktury, dokumenty gwarancyjne, rachunki.
24@bialystokonline.pl