Łaciate i Milko - jedne z najcenniejszych polskich marek

2009.12.10 00:00
Dwie marki produktów grajewskiej Spółdzielni Mleczarskiej "Mlekpol" Łaciate i Milko znalazły się w gronie najcenniejszych polskich marek w rankingu opublikowanym przez dziennik "Rzeczpospolita".

To szósta edycja rankingu "Rzeczpospolitej". Znalazły się w nim 330 najcenniejsze polskie marki. Dziennik przygotował też szczegółowe zestawienia z podziałem na najczęściej wybierane marki, prestiż marki, postrzeganą jakość i świadomość marki.

Łaciate zajęło w rankingu 51 pozycję, Milko - 249. Według "Rzeczpospolitej" wartość marki Łaciate to 301,7 mln zł, a Milko - 30,9 mln. Na trzech pierwszych miejscach uplasowały się Orlen, PKO BP i PZU.

Pod marką Łaciate możemy kupić mleko, mleczko zagęszczone, śmietanki oraz masło. Produkty Milko to jogurty pitne, maślanki, kefir oraz mleko.

andy

1540 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39