Białostoccy pasażerowie nie będą już mogli sprawdzić stanu środków na elektronicznej portmonetce czy doładować przez telefon karty miejskiej. Operator wyłączył działanie aplikacji Konik BKM.
Fot: Ewelina Sadowska-Dubicka
Białostocka Komunikacja Miejska poinformowała, że firma NFC4Mobile SA - operator aplikacji Konik BKM - z powodu problemów technicznych wyłączyła jej działanie do odwołania.
Aplikacja Konik BKM działała zaledwie od kilku miesięcy. W lipcu ubiegłego roku zaczęło się jej testowanie. Białostoccy pasażerowie mogli za jej pomocą sprawdzić stan środków na elektronicznej portmonetce oraz doładować imienną kartę miejską przez smartfona z systemem Android i funkcją NFC z chipsetem NXP.
W razie pytań należy kontaktować się bezpośrednio z firmą NFC4Mobile SA.
Ewa Reducha-Wiśniewolska
ewa.r@bialystokonline.pl
ewa.r@bialystokonline.pl