B&B to obecnie jedna z dynamiczniej rozwijających się marek hotelowych w Polsce. W tym roku otworzy obiekty w Łodzi oraz w Katowicach, już ma hotele w Warszawie, Toruniu i we Wrocławiu. W sumie dysponuje ponad 640 pokojami.
– W tym roku otworzymy nowe obiekty w Łodzi oraz w Katowicach, natomiast w kolejnych latach za cel stawiamy sobie otwieranie 1-5 hoteli rocznie – zapowiada Beatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska.
Aktualnie B&B Hotels poszukuje lokalizacji, m.in. w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Lublinie, Białymstoku, Rzeszowie i Szczecinie. W kręgu największego zainteresowania sieci leżą działki budowlane o powierzchni od 700 m2 do 3000 m2.
– Rozwijamy się dwutorowo: poprzez kupowanie działek, ale także podpisywanie umów najmu – mówi Małgorzata Dybaś, specjalista ds. rozwoju projektów hotelowych w B&B Hotels Polska. – W obu przypadkach poszukujemy partnerów do współpracy i atrakcyjnych lokalizacji, głównie w centrum miast. Jeśli chodzi o parametry techniczne projektów, które chcielibyśmy realizować, to w obszarze naszych zainteresowań są hotele mające w ofercie 100-150 pokoi.
Sieć B&B stawia hotele w ścisłych centrach miast i w pobliżu miejsc o walorach biznesowych, turystycznych czy rozrywkowych.
Grupa B&B Hotels to trzecia co do wielkości sieć hoteli we Francji, która powstała w 1990 r. Hotele B&B należą do segmentu hoteli dwugwiazdkowych - ekonomicznych, ale stawiających na indywidualny design poszczególnych lokalizacji. Sieć posiada obecnie 358 hoteli: we Francji (245), w Niemczech (81), we Włoszech (23), w Hiszpanii (4), Polsce (3) oraz po jednym w Czechach i Maroku.
ewelina.s@bialystokonline.pl