Osoby, które korzystają z aplikacji mObywatel z pewnością będą zadowolone. Za jej pośrednictwem mogą umówić się na e-wizytę w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
Rezerwacja wideorozmowy z pracownikiem urzędu jest bardzo prosta. Zainteresowany musi jedynie wejść w zakładkę "Usługi" i wybrać kafelek "e-wizyta w ZUS". Następnie trzeba wybrać temat e-wizyty, kod pocztowy miejsca zamieszkania, a przypadku płatników składek - kod pocztowy siedziby swojej firmy. Na koniec należy wpisać adres e-mail i umówić rozmowę w dogodnym dla siebie terminie.
- Zdecydowanym udogodnieniem zamawiania e-wizyty w mObywatelu jest to, że podczas rezerwacji klient nie musi podawać swojego imienia i nazwiska oraz numeru PESEL, ponieważ dane te są przekazane automatycznie do naszego systemu z mObywatela- informuje Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.
Po umówieniu e-wizyty przychodzi mail z informacją o rezerwacji rozmowy oraz linkiem do spotkania z konsultantem. Często ktoś umawia spotkanie, które ma się odbyć za jakiś czas. W takim przypadku, by o nim nie zapomniał, przysyłany jest mail oraz sms przypominający o e-wizycie.
Osoba korzystająca z aplikacji mObywatel może też za jej pośrednictwem połączyć się z konsultantem ZUS, klikając "dołącz do spotkania".
Nowa usługa sprawi, że klient będzie widział listę e-wizyt umówionych i zakończonych, których rezerwacja odbyła się w mObywatelu. Aktualnie w aplikacji można zarezerwować e-wizyty we wszystkich obszarach merytorycznych także w języku migowym, z wyjątkiem e-wizyt w sprawie emerytur i rent międzynarodowych. Taka usługa ma być dostępna w późniejszym terminie.
Aktualizacja aplikacji mObywatel dostępna jest w sklepach Google Play i App Store.
24@bialystokonline.pl