Konkurs na tytuł Dealera Roku 2014 roku trwał długo, bo aż cały ubiegły rok. W tym czasie Nord Auto ciężko wykuwało swój sukces.
- Uzyskanie tego prestiżowego tytułu nie jest łatwe. Dealerzy marki Volvo reprezentują najwyższe standardy działania. Możliwość uzyskania tak wysokiego wyróżnienia wśród tak elitarnego grona jest dla nas bardzo dużym sukcesem i potwierdzeniem, że warto się starać, szczególnie dla swoich klientów – mówi Katarzyna Wasilewicz, prezes zarządu Nord Auto.
Kryteria oceny nie były łatwe
W konkursie oceniany był każdy aspekt działania prowadzonego przez danego dealera. Liczyła się tutaj m.in. ilość sprzedanych aut nowych, jak i używanych. W tej kwestii oceniana była realizacja planów i udział w sprzedaży na lokalnym rynku. Nord Auto w 2014 roku sprzedało aż 230 nowych aut.
Tytuł Dealera Roku 2014 zależy również od jakości obsługi klientów. Jest to badane w wielu aspektach. Wysoki poziom obsługi w punktach Nord Auto klienci pokazali w specjalnych ankietach zadowolenia, a każdą z możliwych form sprzedaży badał jeszcze tzw. "Tajemniczy Klient". Osoba ta, nie wzbudzając podejrzeń, chciała skorzystać z usług Nord Auto. Tajemniczy Klient sprawdzał zarówno obsługę w salonie sprzedaży, serwisie, ale i na specjalnych infoliniach i na podstawie zebranych danych wystawiał odpowiednią ocenę.
Kluczową kategorią jest obsługa posprzedażowa, którą oferuje serwis. Warto tutaj zaznaczyć, że każdy klient jest inny, a co za tym idzie - ma inne wymagania. Serwisanci muszą zatem zrozumieć sytuację każdego z klientów, poznać jego potrzeby i im sprostać. Od skuteczności ich działania zależy bowiem ocena.
- Pracownicy stanęli na wysokości zadania. O przyznaniu tytułu zdecydowały właśnie ich relacje z naszymi klientami. – opowiada Katarzyna Wasilewicz, prezes zarządu Nord Auto.
Ostatnim elementem, który podlega ocenie, jest marketing punktu dealerskiego. Chodzi o to, aby prowadzone przez daną firmę działania nie mijały się z oczekiwaniem klientów, a wychodziły im naprzeciw.
- Nasze działania powodują, że klienci chętnie biorą udział w spotkaniach oraz działaniach, jakie podejmuje Nord Auto – zaznacza prezes Katarzyna Wasilewicz.
Drugi tytuł, ale apetyt rośnie
Warto zaznaczyć, że to nie pierwszy sukces działającej od 12 lat firmy. Nord Auto w 2012 roku sięgnęło już po tytuł Dealera Roku 2012.
- Z każdym rokiem poprzeczka rośnie. Wprowadzamy nowe pomysły, działania inne niż wszyscy – zaznacza Katarzyna Wasilewicz.
I jak widać, zaowocowało to kolejnym sukcesem. Apetyt jednak rośnie, a widoki na przyszłość napawają optymizmem.
- Już za kilka tygodni, konkretnie w maju, w Białostockim salonie Nord Auto znajdzie się długo oczekiwany model Volvo XC90 - zapowiada Katarzyna Wasilewicz, prezes zarządu Nord Auto.
Z kolei w 2016 roku szwedzka marka planuje wprowadzić na rynek nowe modele Volvo S90, V90. Z kolei rok 2018 klaruje się jako pełna wymiana wszystkich modeli.
Nord Auto w Olsztynie działa od 2010 roku. W zeszłym roku został oddany do użytku nowy obiekt.
- Chcę podziękować naszym klientom za to że cały czas darzą nas zaufaniem. To dzięki nim zdobyliśmy ten tytuł – podsumowuje Katarzyna Wasilewicz, prezes zarządu Nord Auto.
Rok 2014 był owocny w nagrody dla białostockich dealerów. II miejsce w kraju w rankingu Dealer Honour Club zdobyło TOP AUTO , które wraz z Nord Auto wchodzą w skład Konsorcjum Arefiew .
[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]
lukasz.w@bialystokonline.pl