Przez kilka dni fani białostockiej Jagiellonii mogli oddawać głosy na graficzny projekt sali treningowej w nowo powstającej Akademii. Sympatycy Dumy Podlasia mieli do dyspozycji 3 prace. Największe uznanie wzbudziła opcja nr 1, której fragment widać na zdjęciu głównym. Wskazało ją ponad 50% głosujących.
- Głosowanie cieszyło się sporym zainteresowaniem. To pokazuje, że nasze wspólne działania są dobrze odbierane przez naszych kibiców. Mam nadzieję, że dzięki zwycięskiemu projektowi pracujący w nowym ośrodku treningowym zawodnicy będą dawali z siebie jeszcze więcej. W odnoszeniu sukcesów najważniejsze jest pozytywne nastawienie, a taki element sali treningowej na pewno będzie przy tym pomocny - mówi Agnieszka Syczewska, wiceprezes Jagiellonii Białystok.
Za przeprowadzenie akcji, w którą zaangażowani zostali fani, odpowiedzialna była firma STS, a więc główny sponsor białostockiej drużyny.
- Motywacja i zaangażowanie są niezbędne do osiągania sukcesów. Mam nadzieję, że tych czynników nigdy nie zabraknie zawodnikom trenującym w Akademii. Ponownie wraz z klubem włączyliśmy kibiców w ważne dla Jagiellonii Białystok wydarzenie. Głosujący zadecydowali o wyglądzie jednego z obiektów nowego ośrodka szkoleniowego Żółto-Czerwonych, a my jako zaangażowany sponsor sfinansujemy realizację projektu. Mam nadzieję, że wspólne akcje z klubem, jak i kibicami, jeszcze nie raz zaskoczą fanów polskiego sportu - dodaje Mateusz Juroszek, prezes STS.
rafal.zuk@bialystokonline.pl