Od wtorku (19.05) kasa biletowa Opery Podlaskiej przy ul. Odeskiej 1 czynna jest w dni powszednie w godz. 12.00-17.00. Bilety na odwołane wydarzenia od 12 marca do 31 maja, które zostały kupione w kasach OiFP, można zwrócić do 30 czerwca 2020 r.
W razie zagubienia dowodu zakupu biletu na odwołane wydarzenie przy płatności gotówką, środki są zwracane na podstawie biletu i oświadczenia o zagubieniu dowodu zakupu. Natomiast w razie zagubienia dowodu zakupu biletu na odwołane wydarzenie przy płatności kartą płatniczą, środki są zwracane na podstawie biletu i potwierdzenia płatności kartą lub wyciągu z rachunku bankowego oraz oświadczenia o zagubieniu dowodu zakupu.
Zwrot należności za zwracany bilet następuje w tej samej formie płatności, w której dokonano zapłaty za bilet (gotówka, przelew, karta płatnicza) i wyłącznie na te karty i rachunki bankowe, z których dokonano płatności za nabywane bilety.
Zwroty biletów zakupionych w biletomacie mogą być zrealizowane tylko po kontakcie z OiFP. Należy przesłać na adres bilety@oifp.eu następujące dane: potwierdzenie transakcji, tytuł wydarzenia, termin, numer rachunku bankowego do zwrotu środków. Z kolei zwroty biletów grupowych mogą być zrealizowane wyłącznie przez osoby, które wykupiły wcześniej bilety grupowe (przelew, gotówka, wpłaty na konto).
Jeżeli chodzi o zakup biletów w serwisie bilety24.pl, zwroty mogą być realizowane do 180 dni od rozwiązania umowy. Jednakże serwis dołoży wszelkich starań, aby zminimalizować czas oczekiwania na zwrot środków.
W razie dodatkowych pytań Opera prosi o kontakt z Biurem Obsługi Widowni w dni powszednie w godz. 10.00-15.00 pod nr telefonu 85 306 75 06 oraz 85 306 75 04.
Podczas dokonywania zwrotu biletu, należy stosować się do obowiązujących zasad bezpieczeństwa.
anna.d@bialystokonline.pl