Organizatorzy kampanii społeczno-edukacyjnej "Postawmy na młodych" przygotowali propozycję dla uczniów gimnazjów i szkół średnich. Gimnazjaliści będą mogli spróbować swoich sił w konkursie fotograficznym, a ich starsi koledzy podejmą się stworzenia najlepszego spotu reklamowego.
Konkurs fotograficzny pod hasłem "Sukces w moim obiektywie" ma zainspirować uczniów do zastanowienia się nad tym, czym dla nich jest sukces. Zdjęcie powinno przedstawiać to pojęcie pokazane tak, jak rozumie je autor. Oceniane będą propozycje wykonane zarówno za pomocą aparatów fotograficznych, jak i smartfonów. Liczy się pomysłowość i walory artystyczne.
Osoby, które zajmą się stworzeniem spotu reklamowego, będą musiały zagłębić się w tematykę produktów regionalnych. Film trwający nie dłużej niż minutę ma reklamować usługę lub produkt wytwarzane w okolicach miejsca zamieszkania uczestnika. Organizatorzy chcą zwrócić uwagę młodzieży na walory produktów z jej otoczenia.
Oprócz decyzji Kapituły Konkursowej, swoich laureatów wśród wszystkich nadesłanych prac wybiorą też internauci. Prace konkursowe będą opublikowane w mediach społecznościowych i na kanale YouTube.
Termin nadsyłania prac upływa 16 września, termin głosowania internautów - 22 września.
Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, które zostaną wręczone podczas wydarzenia towarzyszącego III Wschodniemu Kongresowi Gospodarczemu - EEC Liderzy Przyszłości - 23 września w Operze i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku.
24@bialystokonline.pl