
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zbieraniu, transporcie oraz przekazywaniu martwych zwierząt do odpowiednich firm zajmujących się ich unieszkodliwieniem lub odzyskiem. Usunięcie martwych zwierząt dotyczy szerokiego zakresu terenów, w tym chodników, jezdni, poboczy, parków, skwerów, cieków wodnych i rowów, a także innych obszarów należących do Gminy Białystok, które nie zostały przekazane w zarząd lub użytkowanie innym podmiotom.
Miasto Białystok przewiduje na realizację tego zadania kwotę 705 753,59 zł brutto za 3 lata. Jednak podczas sesji otwarcia ofert ujawniono, że najwyższa cena zaoferowana przez jednego z wykonawców przekracza 1,2 miliona złotych, co jest znaczną różnicą w porównaniu do przewidywanego budżetu.
Wśród ofert, które wpłynęły do przetargu, znalazły się trzy propozycje:
- Radosław Gryczkowski WETEK z ofertą na kwotę 1 291 282,56 zł brutto;
- PHU "GROT" s.c. Dariusz Krasowski i Anna Maria Krasowska z propozycją 331 573,56 zł brutto;
- ZBIORNICA SKÓRZEC Sp. z o.o. z ofertą opiewającą na 461 631,96 zł brutto.
W najbliższym czasie miasto Białystok dokona analizy złożonych ofert i wybierze wykonawcę, który najlepiej spełni wymagania przetargowe, zapewniając efektywne i profesjonalne usuwanie martwych zwierząt z terenów miejskich. Usługa usuwania martwych zwierząt to jedno z wielu zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w miastach, które ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa i estetyki przestrzeni publicznej.
24@bialystokonline.pl