Konkurs Ekomersy jest nieoficjalnie nazywany Marketingowym Oskarem. Jest to najważniejsza nagroda dla branży e-commerce w Polsce. W ten sposób wyróżnia się najlepsze firmy, produkty i usługi wspierające sprzedaż w sieci.
W tym roku przyjęto rekordową liczbę zgłoszeń – aż 250. Wszyscy zmierzyli się w 18 kategoriach. Konkurs budził też duże zainteresowanie wśród internautów, którzy łącznie oddali na uczestników tego starcia aż 23 tys. głosów.
Wśród wyróżnionych znalazły się białostockie marki. Pierwsze miejsce w kategorii "Strategia budowania lojalności klientów" zajął DrTusz, tuż za nim znalazł się Bdsklep. Firma zajmująca się produkcją oraz sprzedażą tuszów i tonerów do drukarek zajęła także trzecie miejsce w "Konsekwencji w budowaniu marki i wizerunku – duży sklep".
- Jest nam niezwykle miło z faktu, iż zarówno internauci, jak i jurorzy, zdecydowali się nas nagrodzić – mówi nie kryjąc wzruszenia Grzegorz Drągowski, jeden z założycieli DrTusz. - Od wielu lat konsekwentnie rozwijamy naszą firmę, stawiając na pierwszym miejscu zadowolenie klientów. Statuetka Ekomers jest dla nas ważną nagrodą i motywuje cały zespół DrTusza. - dodaje.
W ubiegłym roku DrTusz zajął podwójne trzecie miejsce w kategoriach "Najbardziej ludzka strategia w Social Mediach" oraz "Najlepsza strategia utrzymania klientów".
Sukces w Ekomersach odniosła też agencja Sempai. Już drugi rok z rzędu otrzymała tytuł "Najlepszej agencji wspierającej generowanie sprzedaży".
- To dla nas bardzo cenne wyróżnienie, które oznacza, że poziom naszych usług nie spada - cieszą się pracownicy Sempai.
Tytuł Osobowości Roku 2017 także przypadł białostoczaninowi. Zdobył go Piotr Kiełcz - Sales Manager w Krajowej Izbie Rozliczeniowej, współtwórca znanego wydarzenia EastBiz.
W kategorii "Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych – duży sklep" drugie miejsce zdobyła TaniaKsiążka.pl
justyna.f@bialystokonline.pl