Kampania pod hasłem "Fundacja Polsat - Jesteśmy dla dzieci" ruszyła na antenie Polsatu. Jej celem jest pokazanie walki, jaką chore dzieci muszą stoczyć w czasie codziennej, wyczerpującej rehabilitacji, by żyć choć trochę lepiej. W spotach, oprócz podopiecznych Fundacji występują rehabilitanci, którzy na co dzień z nimi pracują.
Beatka i Julitka z Białegostoku są pod opieką Fundacji od 2010 roku. Dziewczynki noszą okulary +10 i +12 dioptrii. Wada jest nieuleczalna, ale można powstrzymać jej rozwój poprzez stałą rehabilitację wzroku. Pozytywne efekty pracy z rehabilitantką zauważyła nauczycielka Beaty. Uważa, że dziewczynka widzi lepiej.
- Często rehabilitacja nie tylko jest w stanie zatrzymać rozwój choroby, lecz dzięki konsekwentnej, a nierzadko codziennej pracy z dzieckiem, jest wygraną walką o ich lepsze życie w przyszłości. W Fundacji Polsat rozumiemy jak ważna i potrzebna jest ciągła rehabilitacja chorego dziecka. Od początku roku ponad 4,5 mln zł, a więc prawie 80 proc. pomocy Fundacji, przekazaliśmy właśnie na rehabilitację naszych podopiecznych - mówi o najnowszej kampanii Elżbieta Zającówna, wiceprezes Fundacji Polsat.
Celem kampanii jest także zebranie funduszy na leczenie i rehabilitacji dzieci - podopiecznych Fundacji. Do tej pory, dzięki hojności telewidzów, w ramach kampanii udało się zebrać ponad 42 mln zł, które w całości zostały przekazane na leczenie i rehabilitację dzieci. Nowa kampania składa się z trzech 30-sekundowych spotów, które będą emitowane do sierpnia 2011.
Poniżej możecie obejrzeć spot z udziałem dziewczynek z Białegostoku: