Klienci muszą zrobić zakupy w jednym ze sklepów Chorten za minimum 30 zł. Na jednym paragonie, powinny znaleźć się 3 produkty wybranych marek: Tchibo, Podravka, Vegeta, Gellwe, Fitella, Black, Frugo, 4MOVE, Mlekovita, Koral i Bracia Koral, Sokołów, Pysio, Fortuna, Garden, Żubr, Tyskie, Pepsi, Lay’s, Rock Star i Łomża. W sumie klienci będą mieli do wyboru około 1000 propozycji produktowych, które są uwzględniane w programie.
Konkurs ma wzmocnić rozpoznawalność marek w sklepach Chorten. Dotyczy blisko 450 oszyldowanych sklepów współpracujących z Grupą Chorten w województwach podlaskim, mazowieckim, lubelskim, łódzkim, warmińsko-mazurskim i świętokrzyskim. Wszystkie sklepy z logotypem dębu zostały oznaczone materiałami promocyjnymi.
Robiąc codzienne zakupy można wygrać m.in. samochód osobowy Citroën C3, sprzęt elektroniczny oraz nagrody finansowe.
- Konkursem konsumenckim chcemy zachęcić klientów sklepów Chorten do bardziej regularnych zakupów, nieco zwiększyć wartość ich koszyka i zwrócić uwagę na obecność na naszych półkach szerokiej oferty doskonałych produktów topowych producentów. Zakup wybranych marek będzie dodatkowo premiowany możliwością zdobycia atrakcyjnej nagrody, więc mamy nadzieję, że klienci z zainteresowaniem podejdą do naszego programu – mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.
- Jest to nasz pierwszy projekt, który obejmuje aż tak dużą grupę sklepów z kilku województw. To także forma integracji naszych partnerów przy budowaniu wspólnej marki Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten – dodaje Sylwia Olechno, dyrektor generalny.
Konkurs mocno wspierają sami producenci.
- Przyjęliśmy zaproszenie do konkursu konsumenckiego sklepów Grupy Chorten, bo zależy nam na ścisłej i długofalowej współpracy. Wierzymy, że promowanie silnych i najchętniej wybieranych przez konsumentów marek ma głęboki sens – podkreśla Radosław Czapczyk, starszy menedżer ds. zarządzania marką Żubr.
- Z Grupą Chorten współpracujemy ściśle od lat i jest to kolejne wspólne działanie marketingowe. Liczymy na to, że program z konkursem dla konsumentów jeszcze bardziej wzmocni rozpoznawalność naszych produktów w sklepach Chorten i będzie to dodatkowa motywacja dla klientów, by chętnie po nie sięgać – dodaje Adrianna Sapińska, dyrektor marketingu Grupy Mlekovita.
Konkurs potrwa do 30 czerwca.
24@bialystokonline.pl