Sasanka to nowy format Grupy Chorten. Sklepy działające pod tym szyldem można spotkać na wsiach i w małych miasteczkach. Punkty te są z reguły kilkudziesięciometrowe i odwiedzane przez ograniczoną grupę klientów.
Kupcy, podpisując umowę partnerską i przyjmując logo Sasanki, mają możliwość do korzystania z atrakcyjniejszych warunków i niższych cen na produkty.
- Obecnie możliwe jest już podpisanie umowy partnerskiej na terenie 9 województw, w których działa Grupa Chorten. Sasanka to oferta współpracy dla tych detalistów, którzy mają niewielkie sklepy i trudno jest im działać w pojedynkę na konkurencyjnym rynku – mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.
Na Podlasiu działa już 29 Sasanek, 19 na Warmii i Mazurach i 2 na Mazowszu.
- Współpraca w ramach Sasanki to dla mnie dużo lepsze warunki handlowe u producentów i przy zamówieniach w hurtowniach oraz większe bonusy retrospektywne. Do tego logo Sasanki wzbudza spore pozytywne zainteresowanie, a mój sklep jest obecnie bardziej widoczny – mówi Stanisław Lipiński, właściciel sklepu w Bajkach Zalesiu.
Jak informuje Grupa Chorten, zainteresowanie prowadzeniem działalności pod szyldem Sasanek rośnie, więc można się spodziewać, że takich punktów będzie przybywać.
justyna.f@bialystokonline.pl