Przez te pierwsze dni funkcjonowania sklepu w Białymstoku obowiązywały specjalne promocje i rabaty. Dużym zainteresowaniem cieszyła się oferta mebli wypoczynkowych oraz akcesoriów i dodatków wyposażenia wnętrz. Uwagę odwiedzających przyciągały aranżacje, które prezentują różne style wnętrz oraz pomagają przenieść gotowe pomysły i rozwiązania do własnego mieszkania lub domu.
- Wybierając sofę lub narożnik do salonu, klienci pytali przede wszystkim o możliwość wyboru obicia i funkcję spania - powiedziała Magdalena Klimczuk, dyrektor salonu w Białymstoku.
Salon w Białymstoku jest pierwszym, który posiada nowe logo Agata, więc pod tym względem wprowadza nowe standardy w całej sieci. Jednocześnie liczba osób, które w weekend otwarcia odwiedziła sklep, to rekordowy wynik w porównaniu do inauguracji, które w ostatnich latach miały miejsca w innych miastach Polski.
anna.d@bialystokonline.pl