W czwartek (21.03) otwarty został kolejny sklep PEPCO, tym razem mieści się w Outlet Białystok przy ul. Wysockiego 67. Jest to jedenasty punkt tej sieci w naszym mieście.
- Jego powierzchnia to ponad 550 m2 ekspozycji sprzedażowej – informuje Katarzyna Wilczewska, pracownik sieci sklepów PEPCO. - To lojalni klienci są czynnikiem, który pozwala firmie prężnie się rozwijać i udoskonalać strategię działania. Proponowana, zróżnicowana oferta kilku tysięcy artykułów jest planowana tak, aby zapewniać klientom produkty, których na co dzień potrzebują, aby ubrać swoją rodzinę oraz dekorować swój dom - w najniższych cenach. Innym wyróżnikiem PEPCO są lokalizacje i aranżacje sklepów, które dobierane są tak, by zachowywały wysoki standard sprzedażowo-ekspozycyjny, umożliwiały komfortowe zakupy w miłej atmosferze, a także gwarantowały sąsiedztwo innych punktów, w tym spożywczych, z którymi PEPCO doskonale się uzupełnia, tworząc kompleksową ofertę handlową – dodaje.
Aktualnie PEPCO ma 1600 placówek zlokalizowanych w 11 europejskich krajach, z czego prawie 900 punktów mieści się w Polsce. Jak wynika ze statystyk, w każdym miesiącu sklepy te odwiedza ponad 15 mln klientów.
Co ciekawe, już za miesiąc będziemy mieli w Białymstoku kolejny – dwunasty sklep PEPCO. Obiekt znajdzie się w galerii M na Białostoczku, a jego otwarcie jest planowane na 11 kwietnia. Wiadomo, że będzie miał prawie 440 m2 powierzchni sprzedażowej.
Obecnie sklepy PEPCO mieszczą się przy ulicach: Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego, Zachodniej, Wysoki Stoczek, Produkcyjnej (CH Auchan), Wrocławskiej (Galeria Zielone Wzgórze), Bohaterów Monte Cassino, al. Ignacego Padarewskiego, Ryskiej, Antoniukowskiej oraz Kościelnej w Wasilkowie, Sienkiewicza w Choroszczy i Żeromskiego w Czarnej Białostockiej.
justyna.f@bialystokonline.pl